Jak poznat, že můj web potřebuje nový vzhled?

Dneska je doba v soutěžení podnikatelů a firem na internetu.

Kdo udělá lepší reklamu, kdo udělá lepší příspěvek na sociální sítě, kdo osloví slavnějšího influencera, kdo dá více peněz do PPC reklam…

Na tyto věci se můžete soustředit sebevíc, na svůj web můžete dostat tisíce, až statisíce lidí, ale ta pravá otázka je – provede dostatečný počet lidí potřebnou akci na vašem webu? Máte na svém webu velkou návštěvnost, ale žádný, nebo minimální prodej?

Faktorů může být hned několik, ale pokud je to dlouho, co jste si nechali vytvořit web, o který se moc nestaráte a neprovádíte inovace tak jako konkurence, tak je na čase to napravit.

 

Váš web musí splňovat několik kritérií, aby plnil, a dokonce i předčil vaše očekávání.

1. Web musí být přehledný

jednoduchý a s viditelnými tlačítky vykonání akce (konverze). Pokud nevíte, jak poznat, zda váš web je přehledný, kontaktujte nás, společně se na to detailně podíváme a navrhneme řešení, jak to napravit.

2. Doména

Pokud podnikáte v Česku nebo na Slovensku, primárně se doporučuje doména s koncovkou .cz, nebo .sk. Pokud je váš byznys mezinárodní, v tom případě jedině .com. Název domény by neměl být dlouhý, a pokud ještě nemáte název pro svou firmu, určitě v názvu domény zapojte i důležité klíčové slovo o který byznys se jedná (nebo odvětví). Posílí to totiž vaše SEO (optimalizace a pozici ve vyhledávačích Google, Seznam, atd.).

3. Up-to-date

Jednoduše řečeno, váš web nesmí být zastaralý. Dnešní digitální doba je rychlá a redesign webu se doporučuje dělat minimálně každé 2 roky. O další inovace na webu byste se měli snažit každý den.

Ještě nesbíráte emaily potenciálních zákazníků? Nemáte na svém e-shopu v košíku „up-sell“ (koupení doplňku k produktu nebo službě za účelem většího zisku)? Nenabízíte dopravu zdarma nad určitou hodnotu objednávky, nebo dárek k objednávce?

Všechno to jsou maličkosti, ale jsou to věci, které podporují prodej a zvyšují váš konverzní poměr.

4. Design a grafika

Na prezentaci vašeho podnikání a budování značky nemůžete šetřit. Pokud ještě nemáte logo nebo grafické bannery, musíte to napravit a dbát na profesionální digitální prezentaci. Podnikatelů a firem je dnes opravdu hodně, a proto musíte bít do očí. Nebojte se pro vaše podnikání zapojit i maskota (třeba nějaké zvíře, a nebo zeleného mimozemšťana..)

5. Nemáte žádný web?

To je důležité ihned řešit. Jsme tady pro vás a rádi vám vytvoříme jednostránkový web pro prezentaci vašeho podnikání, multistránkový web pro nabídku všech služeb a nebo e-shop, pro úspěšný prodej vašich produktů.

6. Redesign webu si dobře promyslete

Nemůžete do toho jít po hlavě, ale je důležité si udělat pořádný průzkum. Kdo je vaše cílová skupina? Kdo u vás nejvíce nakupuje? Kdo si nejčastěji objednává vaše služby? Přesně na toto publikum se musíte zaměřit nejvíce a redesignovat web dle potřeb vaší cílové skupiny. Nebojte se použít kontroverzní slogany a texty. Zaměřte se na problém cílové skupiny, a následně i jeho řešení. Například krém na akné. Použijte text: „Cítíš se blbě kvůli jebákům na xichtě? – Vyzkoušej náš krém a zbav se jich jednou provždy!“.. Důležité je vytvořit poptávku, tak na to myslete, až budete tvořit reklamní kampaně.

7. Využijte své analytics

Pokud již váš web jede delší dobu a máte na něm nasazeno Google Analytics pro měření veškerého pohybu uživatelů – je to skvělé. Tyto data jsou vzácné a s trochou detailní analýzy budete schopni zjistit, co je na vašem webu špatně, a co zlepšit. Pokud náhodou na to nemáte čas, kontaktujte nás. My se o to postaráme.

8. Prostě se zeptejte několika lidí

Oslovte své zaměstnance, kamarády, nebo rodinu. Řekněte jim, ať navštíví váš web, a ať si ho projdou. Ať zkusí něco objednat. Potom se jich zeptejte na několik běžných otázek. „Líbí se ti ten web? Je přehledný? Co říkáš na logo? A co ty barvy? A nebo font, který jsem vybral – jde dobře přečíst? Jsou ty informace na webu srozumitelné, a nebo jsi něco nepochopil?“. Tohle proveďte alespoň s 10ti lidmi, odpovědi si zapište a na konci zanalyzujte. Bylo všechno v pořádku a byli nadšeni? Paráda! – Nevěděli kam kliknout nebo se tam ztratili? Je třeba okamžitě to řešit, pokud to s podnikáním myslíte opravdu vážně a chcete se někam posouvat.

 

Za tým NejlepšíWebovky.cz jsem moc rád, že jsme vám pár věcí objasnili, a pokud zrovna váháte a nejste si jisti, jestli váš web potřebuje nový vzhled – napište nám e-mail na [email protected] a nebo klidně zavolejte na +420 730 809 601 – pracujeme 24/7.

Určitě nepodceňujte sílu digitalizace podnikání a jděte na to chytře.

Pošlete nám na email váš web s dotazem, jestli potřebujete redesign, a nebo nějaké vychytávky (doplňky), díky kterým udržíte krok s HIGH-LEVEL firmami ve vašem odvětví.

Nejlepší Webovky Logo Footer

Přidejte se do našeho newsletteru

Posíláme pouze zajímavé emaily.